N-ai chef sa citesti tot?Cauta aici-_^

marți, 24 august 2010

LITERARY HYPNOPHOBIA.Steamer-isme.


7.O sa ma arunc in soare si o sa modelez bulgari din lumina unei dimineti racoroase.O sa arunc in tine cu toata lumina aia si o sa orbesti si sufletul o sa ti se sparga in bucati de oglinda si abia atunci o sa simti si tu parfumul de narcisa in care iti duhneste trupul.
8.Pantofii rosii sunt innamoliti si asta inseamna ca tocmai te-am inselat cu ploaia.Dar te iubesc inca.
9.M-am uitat in oglinda azi-noapte.Si am vazut intuneric, mult intuneric si nimic altceva.Chiar atat de adanca e privirea mea?
10.Cand mi-ai zis ca sunt o..............Femeie frumoasa care te insala cu...............ala de tot.............respectul, ti-am multumit si am clipit cu privire de gheisa(imi era somn).Pana la urma, esti usor de inlocuit.Ca toti ceilalti pantofi ai mei.
11.As fi putut sa zbor daca nu mi-ar fi furat soimul aripile pentru el.Acum nu mai pot sa ajung la ingeri sa-i intreb unde te-ai dus.
12.Viata nu e o ciorba sau o supa.E o limonada.E dulce numai daca ii pui tu zahar.
13.Hai sa ne luminam camera cu licurici, s-o parfumam cu frezii si sa o stropim cu apa cu busuioc, hai s-o tapetam cu esenta de migdale si s-o vopsim cu lumina lunii.Hai apoi sa privim cum infloreste dragostea.
14.Eu sunt langa tine, dar tu nu ma vezi de ceata.Eu iti suflu viata, dar tu nu stii de unde.
15.Eu am invatat sa fiu fericita.Dar niciodata nu stii destul.

Un comentariu:

  1. 7. get it :) narcisism :>
    8. ador ploaia, vreau si eu pantofi rosi innamoliti :))
    9.da.
    10.foarte adevarat!
    11.ok,ceea ce o sa zic acum nu are ce cauta in acest context,dar nu ma pot abtine:))
    Stii ultima replica folosita de cocalari?
    -Te-a durut?
    -Ce?
    -Cand ai cazut din cer
    =))
    asa,sa continuam:D
    12.Viata e finita :(..[zgomotul ala pe care il faci cu paiul cand ai terminat de baut toata limonada]
    13.haide!
    14.Stelele-s pistruii noptii..luna-i amintirea zilei :) ( Iulia,lasa fata de wtf?! :)) nici eu nu stiu de ce am zis asta:D)
    15.Fericirea-i un lucru mic\Un pitic ce danseazaaaa:). Fericirea este un mod de a trai.
    13.haide!

    RăspundețiȘtergere