N-ai chef sa citesti tot?Cauta aici-_^

vineri, 5 august 2011

Aburisme de miezu' nioptii

Am observat o schimbare in receptivitatea mea.E un fel de flash fotografic in succesiunea celor 24 de ore, din care numai un sfert, si probabil nici acela, e folosit cu un scop.
Azi am spart un pahar.Neinteresant si copilaresc.Dar aveam o fascinatie extraordinara, culegand cioburile de pe covor, imi venea sa stau asa, in mijlocul lor, sa ma spal cu firimiturile de sticla pe maini, sa dansez in varfurile degetelor pe cioburile stropite cu apa si sange.
Cred ca o sa capat alt suflet, poate o sa ma pierd pe mine si o sa devin altcineva.Din cauza unui pahar.Poate am pierdut ceva din mine cu fiecare lucrusor pe care l-am distrus, dintr-o neatentie sau, mai rau, din nepasare.


 5 saptamani, o ora si-un minut


Saizeci de franghii ma tin prins de tine.
Ma tin de ramuri, de frunze, de muguri
insiropati.
Saizeci de lampi cu gaz, pe saizeci de strazi,
apasate si de talpa noastra.
Saizeci de nori negri, peste saizeci de sori de fericire.
Saizeci de insule pustii, casa noastra.
Saizeci de versuri.
Saizeci de ani pierduti in saizeci de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu